Практичне заняття. «За живе… Непоправні наслідки Чорнобильської трагедії»
Мал. 1 Панорама 4 енергоблока ЧАЕС |
І. Розвиток умінь та навичок орієнтування у історичному просторі.
Джерело 1: карти забруднення та розселення після Чорнобильської катастрофи
Натисніть тут для перегляду карт в повному розмірі
Мал.2 Карта забруднення після Чорнобильської катастрофи |
Мал 5. Газета "Трибуна энэргетика" 1986 р. 15.05 |
Мал 6. Газета "Правда Украины", 1986р. 09.05. |
Опрацювати тексти періодичних видань, та дайте відповідь на запитання:
- Чому газети приховували інформацію від суспільства?
- Чи можна було зменшити наслідки аварії, якщо б в газетах висвітлювали достовірну інформаціюпро катастрофу?
-Які були причини того, що світова спільнота була дезінформована про ситуацію на Чорнобильській АЕС?
- Завдання:
- Оформити роботу слід так: в робочому зошиті записати число, Практична робота, тема. Далі дати відповіді на поставлені запитання.
- Хід роботи:
- 1. розгляньте Джерело 1 - карти.
- 2. Письмово вкажіть міста, з яких було евакуйовано населення після катастрофи.
- 3. Розгляньте Джерело 2 - зображення періодичних видань.
- 4.Письмово дайте відповіді на запитання:
- - Чому газети приховували інформацію від суспільства?- Чи можна було зменшити наслідки аварії, якщо б в газетах висвітлювали достовірну інформаціюпро катастрофу?-Які були причини того, що світова спільнота була дезінформована про ситуацію на Чорнобильській АЕС?
- Матеріал підготувала вчителька історії Лавренко А.О.
- Фото конспекта надішліть до 26.10.2020. 16:00 год на електронну адресу Anjalos875@gmail.com або на viber 0664869810
Немає коментарів:
Дописати коментар